Élek, alkotok, rajongok

Valljátok be, hogy már elvonási tüneteitek vannak, olyan ritkán jelentkezem! :) Majd jövök minimum képekkel a csodás fürdőről, de még van rendesen takarítani- és elpakolnivaló. A lopott órákban összehoztam egy készletet, tőlem nem várt témában. Vajon mi lehet az? Első helyes megfejtő megnyerheti az alábbi műalkotás elemzése során, amely nyomokban Collage Maker és Altered Words/Titles elemeket tartalmaz.

Mi a hétfőn megjelenő készlet témája?

Közben közelít a Dream Theater koncert időpontja, már csak egy hét! Igaz, hogy nemrég óta ismerem őket, de az ilyen típusú hangért és gitárszólóért 15 éves korom óta döglök.
Legjobbnak mondott lemezükről jöjjön az Another Day.



Az új dobos is zsírember. Jóvanna, tudom, hogy fárasztó vagyok. :D

Megjegyzések

Florci üzenete…
csak nem Valentin
Toni üzenete…
Nekem má megvan! :) Ha nem lenne meg, nagyon akarnám! Így viszont csak szakítok a hagyományokkal és a játék vége előtt nem blogolom hogyan híjják! :) (Még mindig széttép a bűntudat, ha csak rágondolok is) És bevallom: elvonási tünetem van. Kezelgetem, kezelgetem, de azért jót tenne, ha gyakran jönnél! :)
Rucola Designs üzenete…
Éééés igen!!! Szemfüles Florcika megnyerte!!! :) Küldöm a linket!
Margó üzenete…
Florcika, gratulálok, szerintem Rád fog törni az alkotási vágy!!!!:-) .. hogy mi lesz a gyerekekkel, abba nem is gondolok bele!
Dejóhogymárcsak ennyi dolgod van!! Mikor itt vagyok Nálad Ildi, az életem hiányterületét pótolod! Minden szinten, vagyis amin csak lehet!:-))
kreatívhit üzenete…
Örülök hogy élsz!Egy tatarozást ma már komoly lelkierővel lehet túlélni:) Hogy alkotsz is két túlélés között az meg mindannyiunk számára külön okot ad az örömre.
A "rajongás" ...Vajon mi???? :D
kreatívhit üzenete…
Jahh és gratula Florcinak :)
Rucola Designs üzenete…
Hát a Dream Theater! :)