Valahol mélyen a szívemben

Ritka, de néha nekem is vannak ihletmentes napjaim, vagy olyan típusú rosszkedvem, amit nem enyhít az alkotás. Szerencsére ez sosem tart soká! :) A ma publikált Otthon, édes otthon blogtrain például azonnal elfújta! Egyrészt nagyon örülök, amikor van élet a blogokon, mert ez mostanában nem annyira jellemző. Másrészt gyönyörűségeket találtam, profik vagytok, lányok! Első, de tuti nem az utolsó oldalam ilyen lett:

minden az Otthon, édes otthon blogtrainből
Papírok: Beedee

Elemek: Beedee, Altalena, Icka, SzrJudit

Wordart: Beszteri



Megjegyzések

szrjudit üzenete…
Simi-simi, drága, Zoránt meg imádom hallgatni, nagyon tetszik az oldalad!!! A blogok legnagyobb életben tartója meg te vagy, de ez nincs jól így...
altalena üzenete…
Csodás lett az oldal! Én is örülök, hogy a blogok egy kicsit felpezsdültek. Azt veszem észre, hogy sokkal kevesebbet alkot mindenki. Talán ez a hétvége egy áttörés lesz:D
erzsocica üzenete…
Szuper lett, klasszat alkottál. És a lányok is; én is végigmentem mindenki állomásán :)
Olyan jó nézni, felvidít az oldalad, ez a sok kellemes szín együtt, a házak, a fa meg a madár. Egy élmény!!!!!
icka üzenete…
olyan jó lett az oldalad! és olyan jó ez a dal! nagyon kellettek ezek most nekem, köszönöm!!!
Secima üzenete…
Örülök, hogy elkészítetted ezt az oldalt. Jót tett neked is ez a vonat.
kreatívhit üzenete…
További szép hétvégét.Majd lesem a többit is.