Hálát adok


Aki - hozzám hasonlóan - amerikanizálódott kicsit, tudja, hogy november 4. csütörtökje a Hálaadást jelenti. Szerintem nagyon szép ünnep, és - mivel tetemes falással is jár - nem is áll távol tőlünk. Csináltam megint egy kis készletet, de csak vasárnap fog megjelenni az SBE-n. Mutatok azért egy oldalt, én drága szüleimnek vagyok nagyon hálás, mindenért. Sajnos nem mondtam elégszer, amíg megtehettem...

Rucola Designs by me - Thankful Hearts (coming soon)

Amúgy meg a hálaadás leárazást is jelent, hiszen holnap van Black Friday, amikor ölik egymást az áruházakban. Ez annyira nem szimpatikus, de azért én is szeretem az akciókat. :) Mindkét boltomban 40%-os engedménnyel vásárolhattok 28-áig, ráadásul a Scrapbook Elementsnél 1 dollárért kapható a legtöbb ATC csomagom, minik, word artok stb. DOORBUSTERS címszó alatt. Idén tuti ez az utolsó akció mindkét boltban!

A 7th Heaven
boltban meg ki tudja, meddig lesznek a cuccaim, úgyhogy uccu.

Megjegyzések