Szabadság

Ha már ilyen gyönyörű időt és négy egész napot kaptunk erre a szép ünnepre, jöjjön az oldal és a zene is! :) Köszi a fribiket Krisssz és Kata!

RD by me - 1848
Cewe/Krisssz - Március 15.

Rainbow Design - Hungary


Kodály: Háry János - Toborzó (Melis György)



Update: egész heti szenvedés után, hogy mit találjak ki az AJC 11. heti kifejezésének megformálására, hogyúgymint FIGHT, rájöttem, hogy de hisz ez az! :)

Megjegyzések

Tinci üzenete…
Szuepr lett ez az oldal! A freebie nemkülönben.
Megjegyzem, a videón a zöld mentés, piros nacis huszárok a Jászfényszarui Szűcs Mihály huszárbandérium tagjai. Köszönöm az élményt, dagad a keblem!
kreatívhit üzenete…
Nagyon klassz lett.Elsőnek pont ezeket az elemeidet néztem ki de más lett a vége aminek most a Tiédet látva örülök mert koppintásként hatott volna a részemről.
Rucola Designs üzenete…
Hát ennek nagyon örülök, Tinci!!! :)
Margó üzenete…
Csodálatos, méltó oldal és ezt ne vedd elcsépelt bejegyzésnek, de magyarként tényleg így érzem!! Nem néztem TV-t, nem mentem rendezvényekre, mert én így őrzöm ezt az ünnepet, ahogy az oldalad kifejezi!