Nemzetközi manónap

Ma van a St. Patrick's Day, minden boltban rengeteg a lóhere, a zöld manó, az akció. A Scrapbook Elements is kitesz magáért.
1. Ma megjelent a hírlevél, tömve freebiekkel (én egy pepita betűkészlettel járultam hozzá), és Giny oldala ki van emelve! (Egyébként jöhetnétek ATC kártyát csinálni.)
2. Ma éjfélig (tehát kb. reggel 8-ig) minden 40%-os áron vásárolható, a kollabok is (bocs a múltkori félreinformálásért, ezt nem tudtam), csak a legújabb készletek nem, tehát nálam a lóherésen kívül minden).
3. Minden designer 5 terméket választott ki, az enyémek, hogy ne kelljen keresni: Fresh and Wet, Once Upon A Forest, Prehistoric Pets, Annual Party és Brementown Musicians készletek, tehát csupa állatos cukiság. Ezek a cuccok lóherével vannak jelölve. Aki legalább 1 ilyet megvesz (ugyebár eleve 40%-s akcióval), jogot szerez egy kuponhoz, amit március végéig vásárolhat le a boltban, és szintén 40%-os kedvezményt ad. Kicsit bonya, de jó üzlet. :)


+1: Aki az angol blogon hagy egy megjegyzést (magyarul is lehet), megnyerheti a Finding Shamrock Add-On-omat, ami vasárnap jelenik meg!

Ezt a táncot de imádom!


És a lexebb hangú ír sem maradhat ki, Enya:


Sok szerencsét mindenkinek, nem csak mára! :)

Megjegyzések

Florci üzenete…
fúú, köszi az infókat, puszi az ajánlókért!
Secima üzenete…
Jó kis videókat hoztál megint!
Neked is sok szerencsét!
Osli üzenete…
Még nem volt időm elolvasni a hírlevelet...húzós napom volt ma is :)
Az ATC is fel van írva nekem itt egy kis cetlire (mellette Icka játék a és a CEWE alkotás....ajjaj) igyekszem még befutni vele :)
CBH üzenete…
Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 4 post on Mar. 18, 2011. Thanks again.
Toni üzenete…
Feldolgozásra váró infók tömkelegével lettem gazdagabb! Köszönöm szípen! Remélem lesz nekem jöttem, láttam, győztem!