Ezo

Hát izé, ezt sem gondoltam volna magamról: Tarot kártyákat terveztem! A DeviantScrapen van ez az agyament kihívás, és mivel az AJC miatt eléggé elhanyagoltam az itteni jelenlétet, ebbe most belevágtam. Próbáltam utánaolvasni és -keresgélni, nagyon amatőr a dolog egyelőre, ezek sikeredtek jó pár napos simogatás után: a Bolond, a Mágus és a Papnő. Persze madár van mindegyiken! :)

Card 0 - Foolish Muse

Paper: Tangie Baxter - AJC Parcel 03
Elements: Rebecca McMeen – Callisto, Tangie Baxter - AJC Parcel 01

Font: Susie’s Hand


Card 1 - Magical Muse

Papers: Tangie Baxter - AJC Parcel 03, ViVa – Gypsy Painting
Elements: Tangie Baxter – Male Call, Rebecca McMeen – Callisto
Birds: Holliewood Studio – Steampunk Animals, EMS – Dragons and Dungeons
Ornament: ViVa Artistry – (S)heroes
Fire: Marta Van Eck – Circus Add-On
Font: Susie’s Hand

Card 2 - Mystical Muse (High Priestess)

Papers: Vera Lim – Birthday Gift, C. Renée – Ultimate Art Collection I.
Lady, elements: Tangie-SJD – Sunshine ATC, Rebecca McMeen – Callisto

Rose: C. Renée – Lil Fan Fair

Shoes: Tumble Fish – Crazy Legs

Font: Susie’s Hand

Megjegyzések

Florci üzenete…
világért sem szeretném elviccelni, de ez betojáááás!! :D
Unknown üzenete…
hűű méghogy tarot kártyákat készítettél!!! tök jók lettek!! nagyon bejön a stílusod, és örülök, hogy Te és az Art(Journal) így egymásra találtatok :)
Eszter(beszteri) üzenete…
szenzációs lett!!!!!!!! de jó, hogy végre sikerült bekukkantanom megint... :D
Janka üzenete…
Hát nekem leesett az állam! Konkrétan nagyon bejön!!! Nem nagyon értek a tarot-kártyákhoz, nem tudom, milyen motívumai vannak, de ezek abszolút szuperek.