Sokat kaptam

tőletek, köszönöm. Meg vagyok hatódva. Nézzétek csak:

Anikótól

Beszteritől

Secimától

Oslitól

... és nem szóltam a telefonos, Facebookos, iwiwes és emilbeli köszöntésekről. Mindegyik nagyon kedves számomra, köszönöm szépen!
Sok zenét hallhattam ma, keresgéltem is, milyen jellemzőt tehetnék ide. A hatvanas évek zenéje még nem az enyém, 75 körül eszméltem rá, mi az ami (a komolyzene mellett) igazán tetszik. Ez a szerelem azóta is megmaradt, jöjjön az egyik örök kedvenc, ELP. A best of feldolgozások között is megállja a helyét (az eredeti Muszorgszkijt is imádom), és mindig meghatódom tőle. Ezt kapom most magamtól! :)



Ja, és még szkreppeltem is ma, mert az előbb találtam Sarah blogján egy klassz freebiet. Minimál lett, de nem kívánkozott hozzá több, belőlem meg ennyi kívánkozott ki.

Sarah Barber Design - August freebie
Sarah Barber Design - Good Things

Megjegyzések

Eszter(beszteri) üzenete…
Jó, hogy szkreppeltél is, nagyon szép lett! :) És mondjam mégegyszer? Mondom: Még vagy 50 boldog évet neked! :)
szrjudit üzenete…
Nagyon-nagyon boldog születésnapot kívánok neked én is, utólag is ;)!
Secima üzenete…
Örülök, hogy jól telt a napod és még szkreppeltél is. További szép napokat és éveket kívánok!!!!
Myrthyra üzenete…
Kedves Kovaxka, még nagyon-nagyon sok boldog, egészséges születésnapot kívánok! Csodálatos szkreppeket kaptál.:)
erzsocica üzenete…
Nagyon-nagyon sok boldog szülinapot és még sok-sok gyönyörűséges scrap oldalt!!!
do üzenete…
Nagyon sok boldogat így utólag is!