Hoztam is, meg nem is...

... jöttem is, meg nem is. Ismeritek ezt a mesét, nem? :) Szóval ezen a héten nem sokat voltam itthon és gépnél, most is csak féllábbal értem haza. Azért gyorsan mutatom, ami újdonság, nehogy lemaradjatok az akcióról. :)
Egyik legkedvencebb készletem, az Aventura Mejicana már a SBE boltban kapható, ehhez egy add-ont készítettem, az oldalamat meg már láttátok belőle a CEWE kihívás keretében (Secima fotójával). LaceE is megdobott egy klassz országimázs-oldallal! :)


LaceE
Szintén új boltba került az Over the Ocean (nemkülönben szívem csücske), amibe egy alpha szettet is applikáltam, ez külön is megvehető Nautical Alpha fantázianéven.
Giny készített álomoldalakat belőle! :)

Giny
Giny

Megjegyzések

Secima üzenete…
Ez a bejegyzés aztán tele van szépségekkel! A szívem csücske a fotómból készült oldalt. Köszönöm, hogy alkottál vele. :)
erzsocica üzenete…
Klassz készletek, szuper oldalak, megint gyönyörűségek kerültek ki a kezed alól. A többiek oldalai is nagyon szépek!
LaceE üzenete…
Imádom az add-on-t. Olyan jó volt vele alkotni. De a betűket is szeretném majd valami jó kis oldalra rakni :)