Főhajtás részemről

Ha már nem vagyok a Szigeten, legalább egész délután Cseh Tamást hallgattam, közben készítettem egy oldalt. Játsszuk azt, hogy játszunk megint...

Classic kit - jot and scribble at twolittlepixels
Fotó: Koncz Zsuzsa
Szöveg: Az első fénykép

Cseh Tamás - Tangó


Cseh Tamás - Fehér babák

Megjegyzések

Eszter(beszteri) üzenete…
Nagyon szeretem Cseh TAmást, és fantastzikus oldalt készítettél róla! :)
Margó üzenete…
Köszönöm, hogy eszembe juttattad!!
Csodálatos az oldalad és jó hallgatni a számait! Emlékezem.
szrjudit üzenete…
Ez az oldal annyira kifejező...
LaceE üzenete…
Fúúúú, de szép lett az oldal. Méltó megemlékezés. A zenék pedig szintén csodálatosak.
Tinci üzenete…
Azta, de fantasztikus oldalt készítettél!Jók ezek a színek!
kreatívhit üzenete…
Már tegnap este meglestem az emlékoldalt és meghallgattam mindkét feltett számot.Jó volt én nem ismertem a dalait.
eagleszem üzenete…
Nagyon ott van az oldal. Ez a fekete-fehér, a finom díszítés, a szövegek! Csúcs!
Puzsi üzenete…
Nagyon szép ez az oldal. Olyan szívenütős...
erzsocica üzenete…
Nagyon szép fekete- fehér oldalt készítettél!!! Nekem egy cd borítója jut az eszembe róla!