Öcsi és bátyó

Megint hétfő... umáummáummámá. Jah, ez a szám már a hetvenes években is gáz volt, de az M7-es együttest azért szerettük, mert a Kenguru című filmnek is adtak zenét. Az meg jupápápá, de sokkal jobb szám. Mekkora királyság volt már akkor izotópsofőrnek lenni Pakson! :D



Kultúrmisszóm része, hogy ezt is megosszam veletek. :)



A hétfő viszont új készlet Daninél, sőt, ezúttal kettő, a Little Brother és a Big Brother. Nagyon cuki elemek és gyönyörű kék-zöld papírok. Most akciós a SBB-n! :) Csináltam oldalt ilyet is, olyat is. Ez a jelenlegi szép új világ nekem nem mindig jön be, bár régen sem lehetett könnyű. A kutyás oldalon Annamari és bátyja, Soma.

Kit: Danimoy Designs– Little Brother @ SBE
Vintage image: Pringle Hill Studio – Freebie


Kit: Danimoy Designs– Big Brother @ SBE

Megjegyzések

Eszter(beszteri) üzenete…
De jó kis készletek, és milyen jó oldalak! :) Az első a szívem csücske. Nekem annyira ellentétben áll ez a fotó az oldal összes többi elemével, és pont ezért a csúúúúúúcs kategória. Imádom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LaceE üzenete…
Szeretem a kultúrmissziódat, Tőled mndig tanulok valami újat :)
az oldalak meg tök jók, de asszem ezt már elmondtam :) nekem legalább akkora örömet szerez nézegetni őket, mint Neked elkészíteni, még ha vannak olyanok is, akik nem mindig értik a művészetedet ;)
do üzenete…
Az első úgy király ahogy van! Imádom a mondandóját, és ahogy ezt egy oldallal ki tudod fejezni.... WOW!
A másodiktól meg simán jókedvem lett. Köszönöm!
Secima üzenete…
Megint szuper oldalaid lettek. A kutyásnál nagyon tetszenek a fotók és a készlet kutyusa is. :)