Zenei listák 2009

Itt az év utolsó napja, a listák, számvetések időszaka. Rengeteg élmény ért, számos pozitív dolog történt, de rengeteg veszteségem is volt ebben az évben. Sok mindenről írhatnék, de inkább zenei listákat csináltam, nem először. A zenén keresztül bármit megélhetünk, ez benne a csodálatos.

Az év elsöprő zenei élménye: Xerxes (Handel) az Operában
Már írtam róla, sőt, oldalt is csináltam. Zseniális rendezés és díszletek a csodás zene mellett, tényleg námberván.

Az év magyar felfedezettje: The Unbending Trees
Igazából nemrég találtam a kedvenc zenei blogomon (B-oldal), de a szívemig hatolt. És ráadásul magyarok, rekedt, fátyolos hang meg zongora - kész vagyok ettől.

The Unbending Trees - Alfred's Lovesong


Az év nem magyar felfedezettje: Kultur Shock

Az év koncerthelyszíne: megint az A38
Ez nem nagyon ér, mert ki se igen próbáltunk mást. Persze a MÜPA és a Sziget is bent van a top háromban.:)

Legtöbbet hallgatott szám: fogalmam sincs
Állandóan zenét hallgatok és rengetegfélét, és nem vezetek róla statisztikát. Jöjjön pár olyan szám, amit tuti sokat, és büszke vagyok rájuk, mert a mi fiaink-lányaink, és még nem szerepeltek a blogon.

Zagar - Wings Of Love (feat Underground Divas)


Vad Fruttik - Nekem senkim sincsen

Őket hallgatva mindig tudom, milyen volt tininek lenni.

Barabás Lőrinc Eklektric - DDDD

Legtöbbet hallgatott magyar együttes: Quimby, de Kiss Tibiből már kaptatok eleget idén :)

Legtöbbet hallgatott nem magyar együttes: Coldplay.
Küldöm a Yellow-t sok szeretettel, mert még tenger is van rajta.

Jövőre és addig is veletek ugyanitt!

Megjegyzések

Unknown üzenete…
Hű Ildi, köszi a zenéket, annyira szuperek ezek a számok a Zagar-tól, a Vad Fruttiktól, no és persze a Coldplay-től. A Yellow a legkedvencebb dalom tőlük, köszönöm :) Neked is Boldog Új évet kívánok!! :)
LaceE üzenete…
Huh... első reakció? micsoda zenék :) Az előadók egy részéről nem is hallottam még, de a számok nagy része egész bejövős :) Köszi az élményt és a lehetőséget, hogy megismerhetek (számomra) új előadókat :) A Wings of Love nálam is nagy kedvenc :)
Timcso üzenete…
Boldog Új Évet kívánok én is Nektek!:)
icka üzenete…
Minden jót kívánok az új évre, sok sikert!!!
Secima üzenete…
Boldog új esztendőt kívánok! Alkoss még sokat és alakítsd a zenei ízlésemet!