Három az egyben

Tudom, hogy már mindenkinek a könyökén jönnek ki a karácsonyi készletek, meg az akciók is, de hátha! :) Összecsomagoltam és leáraztam a Golden Holidays kitet, wordartokat és clustereket. 6 az ára, de egy hétig, december 28-áig 40% kedvezménnyel, 3,60-ért meg lehet szerezni a MLAS boltból!

Minden kedves és ma még kedvetlen olvasómnak pedig most kívánnék nagyon boldog és békés ünnepeket! Köszönöm szépen Sabee-nak és Secimának a gyönyörű lapot és ajándékot! Kezdje mindenki keresgélni az égősorokat és izzósorokat! :)
Hopp, ezt meg nem lehagytam?!

Megjegyzések

Unknown üzenete…
Örülök, hogy tetszik, és hogy meglepetést tudtam okozni. Neked is boldog Karácsonyt kívánok :)
LaceE üzenete…
Nagyon jó kis akció. Ennyiért mindenkinek megéri :)
Kívánok Nektek nagyon boldog karácsonyt :)
pamacsdesign üzenete…
Köszönjük és mi is boldog karit kívánunk!Puszi!
Osli üzenete…
Én is nagyon boldogat kívánok nektek! :)
Myrthyra üzenete…
Kedves Kovaxka,
áldott és szeretetteljes boldog karácsonyi ünnepeket kívánunk mi is neked és kedves családodnak!