Alkotói szabadság

Nem, nem válság! :) Hallottam ma ezt a kifejezést egy szám kapcsán, amit meg is kaptok itt lent. Márhogy a Kaukázus tagjai elvonultak erre, és nem koncerteznek addig, míg össze nem áll az új lemezük anyaga. Szerintem össze fog állni, mert nagyon teheccséges fiatalok.
Aki nem ismer fel elég celebet, az biztosan többet scrapbookozik, mint tévézik! Nekik jár a piros pont, és remélem, holnap találkozunk a klubban! :)



Szóval én sem vagyok válságban, sajnos, szabin sem, hanem:

Teljesen el vagyok ájulva, hogy bevettek a My Life and Scrap csapatba, mert a mai napig nem hiszem, hogy a nevemet és a designert egy mondatba össze lehet rakni. És annyira profi a hely, hogy csak ámulok-bámulok! A minőségellenőrök - nem túlzok - minden elemet és papírt pixelenként vizsgálnak át, és javítani kell, addig nem kerülhet a boltba! Szóval mostanában nem nagyon aludtam, de készül az új készletem is, ami karácsonyi, de nem szokványos (kis ízelítő a hirdetésben).
Ehhez pedig a kedvenc karácsonyi számomat muszáj becsatolnom Rutkai Boritól (Specko Jedno) - élőben még jobb! :)



A karácsonyit nem igérem erre az akciós hétre, de az eddigi - minőségjavított - készleteimet most lesz érdemes beszerezni! És nagyon tetszik nekem, amit Rebecca csinál, hogy az első héten féláron adja a kitjeit, szóval ezentúl legyetek szemfülesek! :)

Megjegyzések

LaceE üzenete…
Gratulálok az új bolthoz. Lassan annyian megismerik a nevedet, hogy Te is celeb leszel :) Micsoda jó zenéket hoztál nekünk ma :)
Zsu üzenete…
Akartam mondani, hogy láttam a neved a MLAS-nál és nem is tudtam, hogy ott is árulsz, de akkor most megtoldom egy gratulációval! :)
Bíró Ágnes üzenete…
Gratulálok az új boltodhoz!
Rutkai Bori zenéje nagyon tetszik. Kicsit hasonlít egy régi vagyis még most is kedvencemhez a Péterfy Borihoz. Régen Amorf ördögök volt az együttes neve. Ha esetleg nem ismernéd őket, szivemből ajánlom. :))
És még egyszer gratulálok nem kis dolgokat viszel Te véghez. Nagyon ügyes vagy!
Kriszta (hozak) üzenete…
Gratulálok, kedves designer! Jó szemmel tartani a "karriered"!
Kata üzenete…
Óriási gratuláció!
Janka üzenete…
Én is gratulálok! Olyan jó, hogy egyre több tehetséges magyar árul erre-arra a világban :)
Eszter(beszteri) üzenete…
Kicsit el vagyok maradva a blogolvasással, így csak most gratulálok itt is! :)
És annyira örülök, hogy végre találkoztunk!!!!!! :)
Hajrá, hajrá, csak így tovább! :)
Secima üzenete…
Gratulálok az új boltodhoz!!!! Sok-sok szépséges készletet kívánok magunknak, neked pedig sok sikert!!!!