Indul a mandula!

Vagyis a nagyszabású, szuperszónikus scrapbookhét, amely jövő szombaton, november 7-én, a Nagy Októbe...., nem, hanem Digitális Scrapbook Világnapján zárul. Kihívásözön, frebbiedömping, kommenthegyek, meg amit akartok! Házigazda a Scrapbook.hu! Minden kihívást másnap reggelig lehet teljesíteni, illetve szombaton be lehet pótolni, aki lemaradt.
Az első kihívás mindjárt padlóra is tett, mert - mint köztudott - nem vagyok a kommentek mestere, és nem szeretek magamról oldalt csinálni. Mivel nem vagyok a legjobb passzban, kissé ironikus lett a cucc. Sokan sokféleképp értelmezték, én arra gondoltam, hogy semmi sem az, aminek látszik. Sabee szuper wordartját használtuk ehhez a kihíváshoz, a fotó tegnap készült, a Scrapbook Klub után. Az All About Me (AAM) kihívás egész héten át fog tartani, ez volt az első lépcső.

Sabee – Ilyen vagyok most wordartok
Nyúl: Brittney Ferguson Designs – In the Wilderness

Rózsaszín mintás papír: Gina Marie Huff – Shabby Fall Garden

Többi dolog: Carena’s Designs - Arthur

Fotó: LaceE
, idézet: Monty Python (Gyalog galopp)


A másik kihívás egy csodás készletet rejtett, a Didó Designs és Jankaland összefogásával készült Karácsonyi Karamellt. Mivel személyes és családi, nem teszem ide, amit alkottam.
Viszont zene az van, naná: Suzanne Vega - Caramel. Őt is láttam már élőben, imádom az egyszerű, szép dalait.

Megjegyzések

Osli üzenete…
Hát ez az oldal magadról! Tényleg egyéni felfogással kezelted a témát!
Eszter(beszteri) üzenete…
köszi az infót, Ildi! imádlak! :) kommenteltem... :)
LaceE üzenete…
Akárki akármit mond: a feladatot hajtottad végre. Szerintem nagyon jó lett :)