Embertelen nap

Zajlik ezerrel a DSD-hét a Scrapbook.hu-n. Szeretek olyan oldalakat (is) készíteni, amelyek középpontjában nem az ember áll. Ma olyan kihívást indítottam, ahol oldalba kell foglalni egy tárgyat, épületet, természeti jelenséget, kedvenc helyet vagy élményt, mindössze azzal a kéréssel, hogy ember ne legyen az alkotáson. Szóval ez egy embertelen kihívás! :) Én ezt az oldalt készítettem.

Sabee's Creative World: Serenity - Nyugalom
Wordart: Rucola Designs (by Kovaxka) - Simple Things


Van hozzá freebie wordartcsomag is, akinek tetszik, felhasználhatja hozzá, de nem kötelező.

Egy kis lemaradást behoztam azzal, hogy nevemmel készítettem egy szösszenetet, Janka 2. napi kihívására.

Cinzia Soosemore - Floral Graffiti papers és Always Delightful papers

A túlzott komolyság aztán nem jellemző rám! :D

Megjegyzések

LaceE üzenete…
Én meg azt szeretem, hogy egy tál zöldségből is mekkora jó oldalt tudsz csinálni. Azért "harcos" dolog is érdekes: meg kell küzdeni a napi betevő sörért? :D
Osli üzenete…
Szuper volt a kihívásod, és az inspirációs oldalad meg hihetetlenül jó :)
A neves oldaladhoz meg annyit fűznék hozzá, (azon kívül, hogy szuper lett)hogy kívánom teljesüljön minden, amiért 'harcolsz'. :)
Secima üzenete…
Nagyon tetszett az embertelen kihívásod. Természetesen szuper oldalt készítettél ötletadónak.

A neves oldalad is jellemző rád. Mármint maga az oldal. Persze a szöveg nagy része szintén. :)