Erős érzelmek

Az Álomcsapat már hírül adta, de én még nem is mutattam a Hard Feelings készletemet. Arra vártam, hogy megnyisson a bolt a My Life and Scrap-en, és 50%-os kedvezménnyel ajánlhassam (november 30-december 6. között). Megtörtént, és rém izgatott vagyok meg boldog! Viszont nem szeretnék az idegeitekre menni, így indítottam egy angol nyelvű blogot is, csak még kissé el vagyok maradva a feltöltögetésével. Annak, aki szeretne az akciókról, újdonságokról értesülni, érdemes ide is feliratkozni. A fribik sem fognak elmaradni!

Akinek tetszett a hasonnevű freebie készlet a Scrapbookhéten, ezt is imádni fogja! A MLAS ATeamjének tagjai, Michelleés Neissa gyorsoldalakat is készítettek ajándékba, a boltból letölthetők.

A következő gyönyörű oldalak készültek a készlettel:

Ányi
Osli
LaceE
Van egy saját is. :)
Lindsay Jane Designs - Template 92
Kit: Rucola Designs – Hard Feelings

Wordart: Kitty Designs - Magical Words 6

Megjegyzések

Secima üzenete…
Itt is csak gratulálni tudok, és várom a sok-sok szépséget!!!!
altalena üzenete…
Ó nagyon gratulálok!! Gyönyörűek a készleteid, szuper a hír!!
Tetszik az új blog, olyan édes vagy, hogy megismerteted a külföldieket Magyarországgal! Ez nagyon tetszik....pussszii
Eszter(beszteri) üzenete…
Gyönyörű mindegyik! Már meg is vettem! Köszi-köszi! :)