Egy magyar, egy orosz

Szezont a fazonnal, de a múlt hétvégéről lesz összefoglaló bejegyzés. 8-án, szombaton Feri elvesztette Akváriumszüzességét, Szabó Balázs Bandája 5 éves születésnapi koncertjén voltunk. Majdnem visszafordultunk amúgy, mert egyáltalán nem lehetett parkolni sehol, hülyeség volt kocsival menni. Azért időben odaértünk, ugorva az előzenekart, 9-től már ott topogtunk a tömegben. Nem mentünk túlzottan előre, így semmi gond nem volt, csak elfáradtunk (bő 2,5 órát játszottak).



Retrospektív koncert volt az együttes kezdeti számaitól, így sok újdonságot is hallottam. Mivel zsigerből taszítom a "népi" ihletésű zenét, Szabó Balázsékra totál véletlenül kaptam rá a Szigeten, amit megint csak Pannának köszönhetek. Ráadásul a Madnesst hagytam ott miattuk, de első pillanattól beszippantott a zenéjük, amely számomra rendkívül egészséges elegye a folk-rock-funky-soul-pop dallamoknak. A korai számaik kevésbé is tetszenek, mint az utóbbi két lemez (hardcore rajongók köpködjenek le nyugodtan), az új felállásban. A Radnóti-, Pilinszky és Grecsó szövegek különösen elvarázsolnak, a Bereményi-Cseh Tamás átdolgozásokról nem is beszélve. Klassz koncert volt. (Egy korty víz nélkül hogy csinálja végig Balázs, azt nem tudom.)





Vasárnap, 9-én a MÜPÁ-ban voltunk újcirkuszon. A Finzi Pasca társulat Dali darabjáért, a La Veritáért tavaly ilyenkor már lelkesedtem, ki nem hagytuk volna a mostani Csehov-műsort, a Donkát.

Jen Maddocks - Discovery
Rucola Designs - Good Catch, Winter Wellness
Lorie Davison - Treasures I Found ...
Fonts: Alégre Sans, Art decor
GSO november 16-án! :)

Én nem tudom, hogy csinálják ezt az olaszok, de az egész nagy, orosz lélek benne volt a produkcióban. Itt egy nagyon szép leírás, én nem tudom ilyen jól megfogalmazni, amikor valami elvarázsol. Az oldalam sem adja vissza igazán, de szerettem készíteni. Remélem, még sokszor jönnek.

„Nem olyannak kell ábrázolni az életet, amilyen, nem is olyannak, amilyennek lennie kellene, hanem olyannak, ahogy álmainkban megjelenik.” Csehov: Sirály


Megjegyzések