Cuando llegaré

... vagyis mikor érkezik? - kérdezgetem már magamtól több éve. Igen, egy fontos sort kihúzhattam tegnap a bakancslistámról: megvolt a Manu Chao koncert élőben!!! :) A hvg tollnoka a legjobb mondatokat már kiénekelte a számból, de azért összefoglalom, főleg magamnak, meg a madárnak, aki néha erre jár. Vagy se.

Studio Sherrie - Día De Los Muertos, Ransom So Hot
(Ennél már jobb oldalt is csináltam Manuról, de muszáj voltam használni ezt a készletet, mert nagyon passzolnak a vidám halálfejek a témához.)


 

Me gusta, vagyis tetszik/tetszett nekem. Azt nem mondom, hogy az év koncertélménye, de ennél jobb hangulatú koncerten már nagyon régen voltam. Feri kihagyta, de Mátéék jöttek, és János is csatlakozott, így nem vesztem el a tömegben (csak Pingvin, a végén, de meglett), mert telt ház volt a Budapest Parkban, ahol most először. Mármint én, nem a telt ház.
A 200 Ft-os sör: fenomenális! A Bohémian Betyárs: lelkesek voltak, valami elképesztő stílusegyveleget játszanak. A hely rendben van, kicsit retró, de az nem baj. Kifele jönni a tömeggel elég aggasztó, de túlélhető.
Totál vegyes közönség, nyolctól nyolcvanig, előttem egy nálam kábé 10 évvel idősebb csapat végigugrálta az egészet. Én szeretem, ha eccerű a zene, meg a szöveg, mint a faék, ha átjön az üzenete, és itt ez nagyon is megvolt. Nem volt hakni, odatették magukat, sokat játszottak. Nekem kicsit sok volt a hoyo yo, de hát a nép meg követelte, Ami főleg hiányzott, az a fúvós szekció, és hogy a gitárosok szinte semmit nem mutattak magukból, pedig Madjid zseniális. Nem baj, ezeket nézem tovább a neten, az élmény meg megmarad.


Megjegyzések

Margó üzenete…
A madár (legalábbis az egyik) bejelentkezik, nem szárnyait, hanem a szemét próbálgatva! :) és örömmel olvasta az újabb élményed!! ... még sok ilyet kívánok!!!
jociandi üzenete…
Park szerintem rendben van, fröccsözöm ott, szégyen-szemre én nem ismerem a zenekart...
Secima üzenete…
Még egy madár. :) Jó kis lehetett.