Art from the heart

Nem szoktam angol címeket adni, de ez a szójáték máshogy nem működik. Mióta Sarah ismét elkezdett festeni, vagyis mixed media artist-kodni, lenyűgözőek a készletei. Szó szerint a szívéből varázsolta elő ezt a mostani alkotást, teljesen beleszerettem, pedig szíves-szerelmes készleteket nem nekem találták ki. Mindent elmond, hogy kettőt is rittyentettem belőle, annak ellenére, hogy időm is alig van (még mindig felújítunk). Szerintem fel is teszem a falra. :) Az Art from the Heart a Digiridoo-n kapható, sőt, régi készletek kiárusítása folyik 1 dollárét.

Remek darabok, nem egy kedvencem is köztük van, pl. a Wonderful Life meg az Indulgence. Szóval ki ne hagyjátok!

Sarah Barber Design - Art From The Heart

Sarah Barber Design - Art From The Heart
Fonts: Stereofidelic, Homemade Apple

Emlékeztek a számra, ugye, a versekre meg pláne?

Megjegyzések

kreatívhit üzenete…
Totál a kezedre való ez a stílus.
Secima üzenete…
Nem semmi készlet! Lehet belőle alkotni rendesen!
Köszi a videót!
Toni üzenete…
Basszus de jó ez a készlet! Kiszúrta a szemem!!! Meg ez a Geszti is tud, csak most valahogy elfelejtette!