Tökparádé

A sütőtök olyan, mint a mókus: jó a PR-ja! :) Szép a színe, jó a formája és finom. Naná, hogy egy ősz sem maradhat ki, sütőtökös készlet úgy kell, mint a levegő. Mindig imádtam CT-tagként. :D Már tavaly sem volt őszi készletem a SBE-n, ezért úgy gondoltam, belefér a téma, még ha nem is egyedi. Igyekeztem az elemek és a papírok terén kerülni a kliséket, sőt, tökmentes oldal is készíthető, ahogy a lányok mutatják. Ezúttal semmi horror, aranyos elemek vannak csak. A Pumpkin Parade mától kapható a Scrapbook Elementsen, 63 elemet, 18 papírt és 6 ATC hátteret tartalmaz.


Álomcsapat álomoldalai:


Én is előszedtem a 2009-ben fotózott tököket.

Ajándék is van: háttér freebie novemberre! Eredetileg a Facebookra szántam, de aztán mást találtam ki, majd szerdán meglátjátok. :)

Megjegyzések

Florci üzenete…
ó, milyen szépek a ct-k!!!!
és tessékmondani, a mókusnak is finom a zíze? :D
Névtelen üzenete…
Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave today [31 Oct 02:00am GMT]. Thanks, Maria
Secima üzenete…
Nagyon bejön nekem is ez a készlet. A CT lányok már megint szépségeket alkottak. Ezeket a tököket Párizsban fotóztad? Mindenesetre jó kis oldalt hoztál össze belőlük.
erzsocica üzenete…
Imádom ezt a készletet!!!! Imádom, imádom, imádom!!!!!!
A Halloween szuper ünnep, és amiket a készletbe raktál, azokért nagyon odavagyok. Annyira édesek a figurák, szeretem a régi képeslapok rajzolását!!!!
A csajok pedig szuperügyik, szebbnél szebb oldalakat készítettek.