Kedvenc szervek

Ahogy Woody Allen mondta: "Az agyam a második kedvenc szervem", de nekem mind az 5 érzékszervem fontos, bár már egyre kevésbé működnek tökéletesen. A Cewe/ElinNori kihívására 5 kedvencet lehetett összeszedni, hát én elég nagyot markoltam, tán túl nagyot is. Remélem, fogtam valamit azért. Mindenképp akartam már használni ezt a klassz, anatómiás készletet, és a téma art zsurnálért kiáltott.

Tumble Fish Studio - Greg’s Anatomy
Beth Rimmer - Gypsy Soul

Tangie Baxter - Handcut Collage Fodder / Master Faces

Honey Designs - In My Picnic Basket

Aja Abney Designs - Mixed Alpha

Caffeine Created Designs - Cut It Out (Words, Alpha)

Crowabout Studio-B - Dirty Words, Borders and Bits


Passzolós zene az mindig van. :)

Megjegyzések

Secima üzenete…
Nagyon jó érzékkel válogattad össze a betűket a szavakhoz! Tetszik ez a sokszínűség.
Florci üzenete…
ó-ó-és újra ó!!! annyira romantikus lett!!! gondolom, nem annak szántad, de nekem nagyon vallomásos!