Gyula vitéz

Egyik kedvenc filmem a Gyula vitéz télen-nyáron (Bácskai Lauró István, 1970). A videokazettát tíz éve Juditnak kölcsönadtam, aztán valahogy odaveszett, de már úgysem lenne min megnézni. Itt a kezdet, aztán lehet tovább is nézni itt helyben. :)



Kedvenc sógorom meg szintén Gyula, most volt 50, csináltam neki oldalakat, lett is belőlük vászonkép. Addig-addig rejtegettem, míg aztán elfelejtettem feltölteni, de a heti Cewe kihívás az erősebbik nemről szól, erről eszembe jutott! :)

High Four Designs - Pirates Adventure
Herald's Designs - Pirate paper pack

Font: Aquiline Two


Amy Wolff - Artistry
Font: La Belle Aurore, My Turtle

Megjegyzések

Florci üzenete…
imádtam a filmet, annyira magyar!!!
kreatívhit üzenete…
Télen nyáron Gyula:) Megnevettettél.
Remek oldalak. A film is jó volt.