Tiszta lap

Kicsit depressziós oldal (itthon tartózkodó fiam szerint egyszerűen csak ronda), de hát nem vagyok csúcsformában. Amúgy meg minden évben elhatározom, hogy vezetni fogok valami füzetet, idén konkrétan június 13-ág tartottam ki kínnal-keservesen, nem vált szokássá, többet meg se próbálom. Az idei fogadalmaimból se tartottam be semmit, na, mindegy. De mi lesz az art journalinggel? Azért még nem adtam fel! :)

Azért legyen egy kis játék! Aki kitalálja (legközelebb lesz a tippjével), hogy hányadik oldalam ez a mostani, a következő készletemet ajándékba kapja karácsonykor! Nagyon cuki! :)

Paula Kesselring - Old Notebooks #1
Paula Kesselring – CU School Papers #1 (background)

Holliewood Studios -
So Noted
Crowabout Studio B -
Funky People Parts
Crowabout Studio B -
Freebie
Fonts: Starguides, Stamp Act, CK Ali’s Hand

Megjegyzések

kreatívhit üzenete…
sacc per kb a 100.
do üzenete…
Bírom a fiad :DDD Nem is ronda, különleges! Komolyan! Nyilván bennem is van valami, de nagyon tetszik!!!
Kisnyul / Andi üzenete…
Nem is csúnya!!! A tippem: 308. :)
Florci üzenete…
sztem pont kifejezi, hogy utálsz naplót vezetni!
400
Toni üzenete…
Napi egyet biztos 356-ra tippelek. Jó fej a scrácod. Különben azt mondják, hogy a ronda és az érdekes szinonímái egymásnak. :)
Janka üzenete…
Az összes eddigi oldaladat nézve hányadik? Te sem vagy az a heti egyszer alkotós, szóval azt mondanám lazán, hogy 500. Gondolom, valami kerek szám lesz :)

Egyszer meg valami okos ember azt mondta, hogy a fogadalmak arra valók, mint a szabályok ;) Én emiatt nem is teszek fogadalmakat - csak stresszelem magam a be nem tartásuk miatt :D
Merika üzenete…
Ildikém próbáltam számolgatni, galériákat nézni, és én is 500.-ra tippelek.
Elárulom még eddig nekem sem sikerült sem adventi albumot, sem az új találmányomat a csomagcímkéket a dobozba, mindennap készíteni! Fogadalmat nem kell tenni, mert csak lelkiismeret furdalás a vége!
krisssz üzenete…
És te tudod, hogy ez hanyadik oldalad??? Minden elismerésem:)) Nekem fogalmam sincs a sajátjaimról, még hozzávetőlegesen sem. Legyen 814:) Az egy szép kerek szám:)
Pertine üzenete…
Kicsi a valószínűsége, hogy duplán oszt Fortuna kegyet, de meg kell próbálni..! :) 624. oldal születhetett a kezeid nyomán..
icka üzenete…
nem tom hányadik, de hogy szuper jó oldal az biztos!
baromira tetszik!!!
én 200-ra tippelek, olyan még nem volt!
Tinci üzenete…
Na ne viccelj már, azt sem tudom, nekem hány oldalam lapul a gépen!
Mondjuk tippelek egyet: 675 oldalad van talán?????
És fogadjuk meg, hogy nem fogadunk meg semmit!
Secima üzenete…
Egyet én is tippelnék. 444