Hagyományos karácsony

Nincs annál nagyobb ordas közhely, hogy az élet megy tovább, mégis így van. Az utóbbi hetekben/hónapokban engem az alkotás tart össze, több készletet csináltam egységnyi idő alatt, mint valaha. A karácsony attól még egy csodás ünnep, hogy nekem sok szomorúságom fűződik hozzá. Szóval ne is törődjetek ezzel, hanem élvezzétek a készülődést és várjátok a holnapi Mikulást! Cuki készletet hoztam ehhez: a Jolly Holiday ma meg holnap akciós a Scrapbook Elementsen (ahol még mindig le van árazva a készleteim többsége).


Cétékéim:

A címe innen van (kedvenc musicalem, Mary Poppins)


Megjegyzések

Merika üzenete…
Sajnálom hogy pont ehhez az ünnephez rossz emlékek kapcsolódnak. Azért az alkotásaid szuperek, figyelem ám, ha nem is tudok mindig irogatni! Karácsonyi hangulatom még csak félig van, talán a mikulás után már lesz! Készítem a képeslapokat és gyönyörködöm a munkáitokban!
Osli üzenete…
Imádtam ezzel a készlettel dolgozni. Nagyon szuper! Mindenkinek csak ajánlani tudom!
Secima üzenete…
A készleted gyönyörűséges, a Cétékéid nagyon ügyesek, a videót pedig élveztem. Köszönöm. :)