...


...drága anyukám, nyugodj békében...

Megjegyzések

Unknown üzenete…
Fogadd őszinte részvétem, sajnálom :'(
altalena üzenete…
Annyira sajnálom Ildi...őszinte részvétem:(
krisssz üzenete…
Erre nincsenek szavaim :( Nagy ölelés neked, gondolok rád.
Pertine üzenete…
:( részvétem.
kreatívhit üzenete…
Helye van a könnynek de még inkább a reménynek. Meggyőződésem hogy az utolsó szó nem az elmúlásé.
Tinci üzenete…
Csak zokogok itt csendesen. Nem ismertem az anyukádat, de egy édesanyát elveszíteni rettenetes dolog.Nem tudom, mi lesz velem, ha egyszer bekövetkezik. Vedd úgy, hogy most melletted állok, és megölellek.Mély részvétem......
Eszter(beszteri) üzenete…
Ölellek Ildikém! És méginkább örülök, hogy tegnap még hívtalak!
do üzenete…
:( Őszinte részvétem, nagyon sajnálom.
MustármagSZK üzenete…
és mostantól onnan vigyáz rád, onnan figyel rád, ahol fény van, béke, és szeretet! nagy ölelés tőlem is!!!
Giny üzenete…
Óóó, nagyon-nagyon sajnálom, őszinte részvétem.
Kata üzenete…
Sajnálom nagyon :(. Őszinte részvétem.
Kisnyul / Andi üzenete…
Ildi, részvétem. :(
Toni üzenete…
Nem tudom mit mondhatnék, ami vígaszod lehet. Tiszta szívemből sajnálom!
Osli üzenete…
Egy Eötvös idézettel szeretnék részvétet nyilvánítani: "Enyhül a fájdalom, ha szóba lehet önteni, s ha rokonszív is együtt érzi azt." Itt leszek, ha "beszélni" szeretnél róla. Tartsd meg őt örök emlékezetedben. :(
Bíró Ágnes üzenete…
:( Őszinte részvétem Ildi! :(