Ne tömd a gyereket!

Elég érdekes készletet csinált Sarah, bár tök jó retró, nem nagyon találtam rajta fogást. Végül kibújt belőlem a dietetikus. Az én fiaim se voltak jó evők (én sem), de ezen az éghajlaton elég kevés gyerek szokott éhen halni, az erőltetés jobban visszaüt szerintem. A Pee Wee kapható a Digi_ridoo Scraps boltban.

Sarah Barber Design - Pee Wee
Sarah Barber Design - Alpha Time v.2 chipboard

Vintage image: NeareStore

Megjegyzések

Eszter(beszteri) üzenete…
ahhoz képest, hogy nehezen találtad meg a fogást, sikerült jól elkapnod... :D fantasztikus oldal lett!!!! :)
bocs, hogy hanyagollak, de itt van anyukám, és julcsikának tüdőgyulladása van. :( (már rengeteget javult szerencsére...)
Secima üzenete…
De jó, hogy kibújt belőled a dietikus. Mi lett volna, ha könnyen találod meg a fogást a készleten?
Tinci üzenete…
Ó, te jó ég, ez nagyon ütős lett! Imádom és kész!
Unknown üzenete…
Woooow! Eszméletlenül jó lett! És roppant egyedi (mint mindig).
Puzsi üzenete…
Secimához csatlakozom én is! Ha könnyen megy, ha nehezen, a végeredmény fantasztikus!
eralilla üzenete…
Ez szuper, igazi dietetikus oldal. Nagyon bírom az egyedi stílusodat.
erzsocica üzenete…
Tényleg nagyon érdekes készlet... De szuper amit kihoztál belőle! Én nem tudtam volna vele mit kezdeni!