A basszus szubtartománya

Végre eljutottam Szegedre augusztus 25-26-án. Végre megismertem Arit, épp olyan cuki, mint képzeltem! Laci szerint nem söröztem eleget, és nem beszéltem elég nagy lyukat senki hasába, mert keveset voltam ott. :) Hát télleg hamar elrepült az idő. Mázlinkra a SZIN első napjaiban még kedvező volt az időjárás is. Rövid haltepertő-halászlé-palacsinta burkolás után nem sokkal már a fiatalok között találtuk magunkat karszalaggal. Igen, a Szigettel ellentétben itt kissé feltűntem önmagamnak, mint nem annyira mai csirke, de sebaj!
Vad Fruttikra éheztem, és lőn! Kíméletlenül kaptok hármat, de egyik számuk jobb, mint a másik. Kicsit sokáig hangoltak, meg elment közben az áram és az egyik hangfal, de visszajött. Na jó, ez télleg nem a Sziget, viszont sokkal bájosabb, és még újrapohár is volt.

Várpalotai himnusz - alap!


Vad Fruttik - Kemikáliák


Vad Fruttik - Bús Szamba (innen a basszus)


Aztán jött a Rus-SKA-ja! Megállapítottuk, hogy ez kizárólag koncertműfaj, úgyhogy több videó nem lesz. Most harmadjára látom/hallom szó szerint ugyanazt a műsort, most is szórakoztató volt, de legközelebb már csak akkor, ha új lemezzel jönnek.
A következő napot nagyrészt Anival és tündér családjával töltöttem, az esti IC-vel meg jöttem haza. Nagyon jó volt, sűrűbben kéne eljátszanom. Végre az oldal is elkészült, van rajta egy 4. fontos B is, a Borsodi! :) Minden a Scrapbook Elementsről:

Saxon Holt - Northern Coast
Saxon Holt, Mandy King, Tracey Monette - Volcano Room

Microferk Designs, Saxon Holt - All About Dad Tech

Font: Blue Type


VF-fel zárok:
"Bizony mi is megvénülünk egyszer, és végzünk az ifjonti lázzal,
ajtónkon kopog a kaszás, s mi tudjuk, nem edénnyel házal.
Tekerjük feljebb a hangerőt, talán fiatalabbak leszünk.
A halálnak meg kiáltsuk ki: semmit sem veszünk!"

Zsír!

Megjegyzések

kreatívhit üzenete…
Thx thx jó volt ez a sárga zsiga inkább úgy mondom ez volt ami felidézett egy két dolgot bennem.
S természetesen én is szóltam fel anyámnak hogy dobjon le szotyira:)DD
LaceE üzenete…
Ezzel csak az az egy baj, hogy olyan ritkán jössz felénk :)
Jó volt együtt hallgatni a zenét :)
Köszönöm a társaságot és az oldalt is :) Nagyon tetszik :)
szrjudit üzenete…
Öröm téged olvasni, te vagy az az ember számomra, aki kortalan! Remélem egyszer mi is találkozhatunk majd! :)
erzsocica üzenete…
Wow, igazán mozgalmas programokkal teli kirándulás volt ez részedről. A zenekarokat nem ismerem, így kíváncsisággal hallgattam meg őket!