The Beauty and the Beast

Grab-A-Byte (GAB) time van a ScrapbookByteson, vagyis azonos színskála alapján dolgoztal a dizájnerek, és a remek cuccok csomagonként egy dollárért felcsíphetők. Szuper az e havi paletta, Mel és Dani is remekelt! Érdemes szétnézni a boltban, mert mindketten csináltak még egyéb jóságokat (maszkok, templétek, a smears-t nem tudom lefordítani).
Mel kitjével, amely A Joyful Heart névre hallgat ATC-t készítettem:

A+ Designs – A Joyful Heart
Alice: NeareStore – Vintage Woman Cards

Font: Stereofidelic


Talán emlékeztek még Dani szörnyecskés készletére, az már nem kapható, de nem bírta ki, hogy ne legyen megint ilyenje.:) Én meg imádom, persze. A Sweet Little Monster-ből képeslap lett.

Danimoy Designs – Sweet Little Monster

Megjegyzések

Florci üzenete…
édi a szörnyecske! a királylányka meg annyira komoly!!
A bejegyzésen meg jót derültem, tele van olyan varázzszavekkel meg rövidítésekkel, mint mikor a pasik autókról beszélnek. :))
Secima üzenete…
Én meg Love amit készítesz. :)
Eszter(beszteri) üzenete…
Gyönyörűek, a szívem csücske a királylány... :D
erzsocica üzenete…
A királylányos nagyon szép lett, engem Alice-ra emlékeztet. A szörnyikés pedig Zolcsinak tetszik nagyon!