Szolgálati közlemény

Jön a Madness a Szigetre!!! :) Szégyen ide vagy oda, én is csak két éve ismerem őket a Szigetről, pedig ezer éve játszanak már skát, britek és nemnormálisak, tehát minden adott volt, hogy megkedveljem őket első látásra. Egy frissebb és két örökbecsű, ebben a rémidőben garantáltan feldob bárkit! :)

Madness - Sugar And Spice


Madness - Our House


Madness - House Of Fun

Megjegyzések

eagleszem üzenete…
Ó, de szupi! Én már imádom őket a 80-as évek közepe óta! De sajna, tuti nem fogok eljutni! :(
Secima üzenete…
Én nem ismerem őket. Az első kettőnek a zenéje egészen kellemes volt, csak a videóból jött le a nemnormálisságuk.
A harmadik így hallgatva egész jó, de nézni nem bírtam, mert a szememnek hosszútávon nem tetszett a videó minősége.
LaceE üzenete…
Én sem ismertem őket. Nekem az első kettő nagyon bealvós zene volt, de a harmadik tök bejött :D
Bár biztos csak, mert zombi vagyok D: