Rozi a moziban

Amélie csodálatos élete már lassan a könyökén jön ki a kedves olvasóknak, mégis előhozhatom újra kis kedvencemet, mert Krisssz kihívása a moziról, kedvenc filmsztárjainkról szól. Szokás szerint kapóra jött, mert fel akartam dolgozni azt a remek alkotást, amit egy párizsi galéria kirakatában fotóztam (elnézést kérek a kedves művésztől, de nem jegyeztem fel a nevét), és önmagában már egy scrapbook.

Kit: Cewe by Krisssz - Mozi
Inspiráció: BlogBee by Sine Template 9
Font: Eras Demi ITC

Megjegyzések

LaceE üzenete…
Nekem nem jön ki sehol, mert nem is láttam, nem is olvastam, ezért is nyugodtan és őszintén tudom mondani, hogy tetszik az oldal :)
Ányi üzenete…
Nekem sem és nekem is :-)
A kihívás szuper, holnap én is megpróbálok kreálni valamit, ha belefér :-)
Ja, teccik az oldalad háttere :-)
Osli üzenete…
Szuper az oldalad! Nekem elmondhatatlanul tetszik.
Jöhetsz még a témában mással is ;) Mondjuk egy Amélie-s készlet? :D
Eszter(beszteri) üzenete…
Ez fantasztikus! Minden-minden gyönyörű rajta! És még ez sem fejezi ki, hogy mennyire tetszik ez az oldalad! :)
Secima üzenete…
Én is szeretem ezt a filmet, ezért igazán nem bánom, ha többször is megemlíted, mint ezen a csodás oldalon. :)