Ragasztgatás

Úgy látom, már lehet mutizni Keley készletét, a Back to Schoolt! Most 4,55 a bótban!

Készítettem belőle egy kifejezetten sulikezdő oldalt (hála Osli fotóinak!) és egy scrapbookozót (ezt már láttátok). Utóbbit nagyon imádtam csinálni az augusztus 30-ai találkozónk egyik fotójából! szereplők: Ányi, Sabee és Narcicca. Amit nézegetnek, az pedig Betsie oldala. :)

Template: Bmiller BlogTemplate
Kit: Keley Domingues – Back to School
Font: Blue Type

Kit: Keley Domingues – Back to School
Bouille – Freebie Template 15
Wordart: Noncsi – A nagy találkozás

Megjegyzések

Osli üzenete…
wow, szépséges mindkettő. Bár a készlet sem semmi! :)
Secima üzenete…
Tényleg nagyon jó a készlet. :) Mindkét oldal szuper lett, de nekem ez a második közelebb áll a szívemhez. Nem is értem miért. ;)
Ányi üzenete…
Nekem is a 2. oldal a kedvencem, nem mis értem, miért :-) Az irodaszereket is imádom ám! Jó a papír meg a kapcsos dolgok meg persze a fotó és a rajta levő kedves hölgyek ;-))))
Budaházi Brigitta üzenete…
szeretem, jó ránézni erre az ajánlóra, valahogy annyira megfog a példaoldalad. :D :D