Fall Festival

Imádom az őszi színeket, így egyből rákattantam az STS fórumán a minikit-készítési lehetőségre. Negyven (!) minikitet találtok ebben a blogtrainben, köztük Ányi és Osli készletét is! Állati szuperek, járjátok végig az összes állomást feltétlenül! Én már nagyon fenem a fogam rájuk! :)


Dreams Inspired
Strawbeary Designs' Blog
Ginger's House
Manda's Scrappin'Creations
Samantha Scraps
Adriana's Cafe
Scrappin' Serenity
Scraps by Andrea
Stuff To Scrap
Christins Creations
Elegantly Funky Designs
Ányi+digitális scrapbooking
A valóság tükre
Nibbles Skribbles
Saphira's Scrapdesign
Shel Belle Scraps
Pretty Pixel Designs
Grandma's Templates
The Scrappy Kat
Tonisha's Playground
Always Be Neighbors Designs
Threeunderfour Designs
Noelle's Little Corner in Scrapland
Every EverAfter Moment
Mommy Me Time Scrapper
Let Me Scrapbook!
Lovin' My Scrappy Life
Becky aka SAHM Scrapper
Seal Scraps
Life is Not a Cereal
Rants N Random Ramblings
Designs By Mel
***Borsmustár*** you are here
Digi-Scrapz by Christi
Scrapping Rainbow
JW-DigiScraps
My Digaddiction
nitasthings
FlowerScrap
Tricia's Treasures

UPDATE: @gitól blogsablonként is letölthető! :)

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 31 Aug [LA 07:00pm, NY 09:00pm] - 01 Sep [UK 02:00am, OZ 12:00pm] ).
Ányi üzenete…
Woww, itt is naon teccik, szupercsaj vagy!
A Kubás is tutijó, kedvenc!
LaceE üzenete…
Nem fogod elhinni: nekem is tetszik :) Tipikus Kovaxkás készlet: madárral és fával :) Imádom :)
Rachel üzenete…
I love it! Thanks!
Kriszta (hozak) üzenete…
Köszönöm! Szomorú, hogy már itt az ösz, de felvidít a gondolat, hogy eza készlet az enyém (is) lett!
TerriM üzenete…
Thanks for sharing your time and talent for the Fall Festival Blog Train. Lovely contribution. Hugs -- xoxo! (terri -hawaii)
Janka üzenete…
Édes lett a tiedé is. A lányoknál már jártam. Gondoltam, hogy madárka lesz a tiedben. (Nemsokára megörvendeztetlek ;))
sarah üzenete…
Thank you!
Secima üzenete…
Letöltöttem. Nagyon tetszik. Köszi. :)))
@gi üzenete…
Köszönöm! Oda vagyok ezért a helyes bagolyért! ;)
LOFT üzenete…
Wow! I love your part of this terrific kit!
Myrthyra üzenete…
Bizony tipikus Kovaxkás.:) Nagyon tetszik és ezzel a készleteddel is ismét alkotásra ösztönzöl.:))
Noncsi üzenete…
Nagyon szép készlet, köszi szépen vittem!!! :)
Robyn üzenete…
Thanks for your part of the blog train! Love it!!
Michele üzenete…
Very very cute!!! THANK YOU!
deltalady6 üzenete…
Lovely kit, thanks so much!
clubiani üzenete…
thank you so much! this is beautiful!