2009. március 8., vasárnap

Virág helyett

Azért is imádom az angol nyelvet, mert egyértelműen kétértelmű, így is, úgy is érthető. Meg ez az egyes szám és többes szám első személyes dolog is :) Így - bár a kép eredeti címe nem erre született - kérem, vegye minden hölgy magára, és "éljen minden bájos, szép nő, édes, egyszerű, mélyen érző"!

Elemek és papírok: Pure Scrap - Say it with flowers
Varrás: Noshay design - You + Me = Us (Add-on)

Sok kedvencem van, de ha egyet kell mondani, az a Jethro Tull. 40 éve zenélnek, már a gimnáziumi éveimet is bearanyozták. Így a Bárdos Lajos (?) kórusmű helyett inkább tőlük választottam zenét a képhez 1989-ből.

Jethro Tull - Strange Avenues (1989)



Igaz, vannak sokkal jobb pasik Ian Andersonnál, de az egyik legjobb zenész, és tanúsíthatom, hogy még élőben is nagyon meggyőző! Egy szép szám a lányoknak.

Jethro Tull - Pavane



5 megjegyzés:

Sabee írta...

Klassz lett a scrap oldal, nagyoon tetszik ;)

Nóra írta...

A Jethro Tull az egy a szuper zenekarok közül. :)

Secima írta...

Köszi a fiúktól a virágot. :)
Szégyenlem, de a Jethro Tull nekem nem sokat mond. Valahogy kimaradt. :( Viszont meghallgattam ezt a két számot, és azt kell mondjam nagyon jó! Köszi, hogy feltetted. :)

Secima írta...

Ez a maci mióta zenél itt nekünk? Én csak most vettem észre. Most éppen Palya Bea megy benne. Tetszik! :))

Kovaxka írta...

Annyi jó zene van, Secima, nem szégyen valamit nem ismerni! Örülök, hogy tetszik. A maci csak pár napja zenél, elég vegyes a kínálata, majd fogom cserélni is :)

Related Posts with Thumbnails