Portrék segítséggel

Járok tovább hetente péntekenként a festős tanfolyamra. Illetve csak jártam, mert az utolsóra nem tudok elmenni. :( Ezért kicsit összesűrűsödött a program.
Október 9-én mixed media stílusban alkothattunk az Articsókában. Mondanom sem kell, mennyire bírtuk ezt Gigivel. :) Egy pop-art stílusú nyomatot választottam, kicsit leegyszerűsítve.



Kartonra készült, gessoval és gyűrt újságpapírral alapozva, akrilfestékkel. Kata csak a szeménél segített, nagyon büszke vagyok magamra, különösen a száj és orr sikerült jól szerintem.




Október 16-án egy foglalkozás alatt kellett (volna) befejeznem a két alkalomra szánt feladatot. Megint portrét választottam, és nem haladtam vele elég jól. A szemeknél elbizonytalanodtam megint, ezért Kata fejezte be az arcot. Így magaménak csak az alapok felrakását, a hajat, a pulóvert és kabátot mondhatom. Rengeteget kell még tanulni ehhez. Be is iratkoztam a következő kurzusra. :)




A fotókért és a jó társaságért köszönet Giginek! A tanfolyamért pedig az Articsóka Stúdiónak és Könyv Katának!

Megjegyzések