Szigetes, poros

Jó, hogy vissza tudtam olvasni a blogon, mert már kezdem keverni, hogy melyik évben mi volt. :) Úgy rémlik, hogy kánikula és por például mindig, de tavaly megúsztuk, és nagyon jól is sikerült. 2013-ban eléggé ki voltunk borulva, 2012-ben is volt stream, 2011-ben jó volt a zene, 2010-ben még rázott a sör, 2009-ben minden magyar alter zenekarral lehetett találkozni, és sokkal erősebb volt a világzenei felhozatal.

Az idei zsinórban a 9., de összesen tízszer voltunk kint eddig. Tavaly is azt gondoltam, hogy ez az utolsó, idén is, majd meglátjuk. Mindenesetre a fesztiválozó cipőm és szandálom is megadta magát, és most először megbetegedtem. Jelek ezek? :) Bár budapesti lakosként gyakorlatilag hőállóvá váltam ezen a nyáron, a plusz extrém extra pormennyiség már betett, vagy valami egyéb bacit nyeltem be, de azóta is köhögök és nyavalyáskodok.

A nehezített körülmények ellenére bőségesen volt hazai és külföldi érdeklődőnk, főleg késő délután. A tavalyi csapat dolgozott (Anna, Ági és Panna), de Anna mankóval csak egy napig bírta (egy héttel előtte sérült le), így Angi és Adri is besegített. Ügyesek voltak, mint mindig.


Zeneileg semmi új élmény nem ért, bár nem is nagyon kerestem az alkalmat. Amit a Nagyszínpadról hallottunk, nem vonzott be, sajnos ez igaz Marina and the Diamondsra is. Marizáról lemaradtam, mert átfedésben volt Fábián Julival, és a Sziget másik végében.

Pénteken egyedül szórakoztam Tudósokon, Fábián Julin és a Vad Fruttikon végig csápoltam remek hangulatban.

Szombaton Punnany megvolt a sátorból, Szabó Balázs Bandáját csak félig sikerült abszolválni. A Hiperkarmát viszont már az egész csapat élvezte. Pelikán elvtárssal róttuk a köröket, mint a régi szép időkben. :)

Vasárnap mindössze 30Y-on voltunk, a PASO-t már nem bírtam kivárni.

Összességében jó Szigetet zártunk megint, tök normális volt a közönség, szinte minden felszínes pucc nélkül (talán a kánikula miatt). Nem is sikerült kitalálnunk, mi volt az idei Sziget-divat, talán az egész pici farmershort.
+ Végre olyan taxisokkal utaztam, akik szeretik a Szigetet.
++ Hiperkarmán egy holland srác megkérdezte, hogy mi értjük-e szöveget, mert neki a zene nagyon bejön. :)

    

Megjegyzések