Kártyás, idézetes

Július végén (28-29.) Kaposváron jártam Lelonál. Ezen a héten enyhébb volt az idő szerencsére. Végre oda tudtam adni kis ajándékomat.



Egy magyarkártya-csomagot használtam fel a karikás albumhoz, illetve csak 25 lapot. A 25 választott idézetet Wordben szerkesztettem és kinyomtattam, majd szabálytalan alakúra vágtam és tintáztam.
A kártyalapokat gessoval alapoztam, száradás után misteltem (Dylusion) és Distress Inkkel élénkítettem a színeket. Gélpasztával stencileztem mindössze díszítésként.
Az idézetek alá scrapbookpapír darabokat vágtam szabálytalan alakzatokra, a széleket öregítettem, gel mediummal ragasztottam.
A borítóhoz és hátlaphoz kraft kartonból vágtam kártyákat, és kettesével összeragasztottam. Hasonlóan festettem és gélpasztáztam, mint a belső oldalakat és chipboarddal díszítettem.
A lapokat kilyukasztottam, és színes albumkarikával fogtam össze, némi szalaggal feldobva.
Nagy sikere volt! :)
 

Megjegyzések

Gólya üzenete…
A siker teljesen jogos! Atomjó lett!
Budaházi Brigitta üzenete…
Az ötlet és a kivitelezés is nagyon tetszik!