Textiles zsurnál

Szombaton - hosszú idő óta megint - Tinánál jártam workshopon. Az art journalos program fő témája a textilek használata volt. A szokásos jó hangulatban és inspiratív környezetben telt a délután. Két oldalt is készítettem. Az elsőhöz volt prekoncepcióm, fotóm és idézetem is. Már csak szoknyát kellett varázsolnom magamra textil- és horgolt csipkedarabokból. Kicsit felcsúszott. :)




A háttérhez gessót, stencilezett struktúrpasztát, a színezéshez és Gelatost és Distress Inket használtam, az árnyékoláshoz Big Brush Pent. Pecsételés nem volt. Otthon egy kicsit még igazítottam a színeken, és a végén viaszpasztával adtam neki egy kis csillogást.

Ugyanígy jártam el a következő oldalnál is, ahol a feladatom a KEMÉNY szócetli megjelenítése volt, és minimum egy választott textil felhasználása. A keménységet a kitinpáncélosok és a színvilág adja, ami érdekes kontrasztban van csipkékkel.





Itt először alapoztam az oldalt gessóval, majd többféle textilt és tortacsipkét rétegeztem Tim Holtz tissue paperrel és a tépett, bogaras scrapbook papírral. Fekete gessóval és Gelatossal színeztem, fehér gessóval adtam neki egy kis struktúrát, és gyöngyház misttel némi csillogást. A bogarakat Big Brush Pennel színeztem és árnyékoltam. Naná, hogy kötényben! :) Nagyon jól éreztem magam.

A fotókért (is) Tinát illeti köszönet.

Megjegyzések

Budaházi Brigitta üzenete…
Nagyon tetszik mindkét oldal, a bal oldali a kedvencem a FOTÓD miatt és az egész oldal üzenete miatt. Irtó cukker a mosolyod és a szoknyád... :D És, egyetértek az idézettel is.
Vicces látni a kreatív káoszt az asztalon. :)