Dupláztam

Múlt csütörtökön, 12-én a lányokkal bérletesen láttuk a Koldusopera legeslegelső előadását a Vígben. Mit mondjak, nem a kedvenc szerzőm, nem a kedvenc darabom. Azért nem izgultam, mert Bodó Viktor és a Szputnyikosok már a Revizorban is remekeltek. Nem is csalódtam.




Azóta több kritikát is olvastam, kapott hideget-meleget az előadás. Mi rendkívül jól szórakoztunk, különösen az első felvonás volt erős. A Revizorban is látott mozgások, kiszólások, hangeffektek nagyon rendben voltak. Mészáros Máté - bár érdekes választás Bicska Maxinak -, ebből a koncepcióból nem rítt ki. Hegedűs D. Géza és Börcsök Enikő for president! Nekem Pető Éva játéka és hangja is nagyon tetszett, Járó Zsuzsa és Réti Adrienn is egyre jobbak. A Szputnyikosokat szeretjük (remélem, jó helyeket találnak maguknak), Hajduk Károly remek volt, és Kurta Nikére is jó ránézni.



Dupláztam színházlátogatásban a múlt héten, és dupláztam Pintér Béla Bárkibármikor előadásával, amit másodszor láttam vasárnap. Ha lehet, még átütőbbnek találtam, mint tavaly októberben, jobban tudtam figyelni a részletekre, finomságokra. A két lány közül ezúttal Roszik Hella sugárzott, Szamosi Zsófi lelkét valami nagyon nyomta, láttuk sírni az előadás előtt és taps közben is.
Aztán Zsuzsával elindultunk a Megvárt ligetből, átkeltünk a Nunán, és a Szexislány körúton beszélgettünk az Élet és a Remény nevű designer drogokról. Fantasztikus ez a Bujatest ezekkel a remek előadásokkal. Még akkor is, ha Morbid körút már megint fel van törve.

Megjegyzések