Öt év

Öt éves a blogom és ezzel együtt a scrapbookozásom is. :) Repül az idő, de nincs egyedül... :) Többen kérdezték mostanában, hogy "de hogy találtad ezt meg?". Véletlen szerencse. Azért nem árt egy kis nyitottság. Köszönöm mindenkinek, aki velem van ebben a csúcsszuperségben.


 

Megjegyzések

Janka üzenete…
Boldog blogfordulót! :) Irigylem, hogy ennyi ideje tele vagy kreativitással, inspirációval. Csak így tovább! :)
Audi üzenete…
Én köszönöm a színes-ragyogó-szűnninemakaró-kreatív-elképesztő-vidám-elgondolkodtató-ismeretterjesztő gondolataidat, alkotásaidat! :) Boldog születésnapot!
Eszter(beszteri) üzenete…
Boldog évfordulót, még legalább 5x5 évet ezzel a hobbival!!!!!!! :) Én meg szerencsés vagyok, hogy rám
találtál... :D
Secima üzenete…
Gratulálok az 5 évhez! Még sok-sok termékeny alkotó évet kívánok neked és a blogodnak is!
N Zsuzsa üzenete…
Én is gratulálok, s örülök, hogy rátaláltál a scrapre, mert így sok örömet és inspirációt tudtál nekem is adni. Enélkül szegényebb lennék!
beedee üzenete…
Gratulálok!!!!! Öröm nálad "vendégeskedni" csináld még jó sokáig!!!
Toni üzenete…
Soha ne légy boldogtalan blogtalan! Gratu neked!
szrjudit üzenete…
Mi csak nyerünk veled, legyen ez még így sok sok évig!
Rucola Designs üzenete…
Drágák vagytok! Köszönöm szépen!!!! :)
Margó üzenete…
A "szerencse" nálam van ... alkothatok a készleteidből és követhetem az "életet" a blogodon! Köszönöm, Ildi! Ugye, ez még egy jó ideig így is lesz - ez persze csak egy költői kérdés, egy nem költőtől!!
További sok sikert kívánok Neked és a blogodnak!♥
Rucola Designs üzenete…
Csóóóók!!!!
Névtelen üzenete…
Gratulálok az öt évhez! Nagyon szeretem az oldalaid, különlegesek és hangulatosak :)