Jól indul az év

A wellnesst már említettem, de kulturálisan is beindultunk! :) Egyrészt már két könyvet kiolvastam idén, aztán tegnap kiállításon és színházban is voltunk. Vasárnap zárt a Mai Manó Házban a Greenberg gyűjtemény fotókiállítás, amit nem lehetett kihagyni.

És tadammm!!! sikerült jegyet szereznem a Pintér Béla társulat Titkaink előadására!!!! Ég a pofám, hogy nekem eddig kimaradt, mert már 15 éve ontják a jobbnál jobb előadásokat, de valahogy megragadtam a kőszínházaknál. A Szkénében meg már minimum 20 éve nem voltam (pirulós szmájli).
Zsuzsával bevállaltuk, és milyen jól tettük! Sírva-röhögős, elgondolkodtató, időutazás, stílusbravúr, szuper színészek! Thuróczy Szabolcsot már a Társas játékban kiszúrtam, Szamosi Zsófiát a Terápiában, de a legnagyobb meglepetés Stefanovics Angéla (alias Lelkes Emese) - valami briliáns! Pintér Béláról nem is szólva, aki írta és rendezte is.

MTI , Fotó: Szigetváry Zsolt
További képek és kritika itt. Még! Ilyet! Sokat!

Megjegyzések

Budaházi Brigitta üzenete…
Nagyon szeretem az ilyen, kedvcsinálós posztjaidat! Élvezetes folytatást kívánok!
Budaházi Brigitta üzenete…
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Margó üzenete…
Atyég, a pirulós szmájlijaid felébresztettek, hogy már mennyi elmulasztott dolgot nem is leszek képes behozni az életemben!
Rucola Designs üzenete…
Jaj, dehogynem! És nem is biztos, hogy ezek fontosak!