2012. március 28., szerda

Végem van

Utolért a végzet! Eddig tudtam magam tartani, ellenálltam, de ma elvesztem: bevásároltam Anna Aspnesnél. Irtó hiányzott egy új kedvenc, eddig nem vásároltam eleget. :) Múltheti szó az AJC-n, #11: KISMET, vagyis végzet. (Az idei kifejezések kifejezetten irodalmiak, az anyanyelvűek is szótáraznak hozzá. Erre én azt mondtam volna: DESTINY. Persze nekem még ehhez is kellett volna a szótár. :D) Közeleg a húsvét, s bennem nő az irónia, mint minden sátoros ünnep előtt.

Anna Aspnes - MultiMedia Chicks #1, ArtPlay Palette Crazy Life
Background: Rucola Designs - Microbes The Journal
Vintage photo: The Sum Of All Crafts


5 megjegyzés:

Florci írta...

mekkora hang, és milyen eszetlen jó ez a feldolgozás! imáááádóóós!!!

Kovaxka írta...

És képzeld, nem feldolgozás, 58-ban szerzette ő maga! :)

Secima írta...

Tényleg nem semmi hang!
Na, és Anna sem akárki!

Eszter(beszteri) írta...

Üdv az Anna-rajongók klubjában, jól áll neked! :) Egészen egyszerűen imádom az oldaladat! :)

beedee írta...

Üdv a klubban :P Az oldal meg "lélegzetelállítós"!

Related Posts with Thumbnails