Tipikus trópikus

Valljátok be: alig tudtatok élni az ATC sorozat nélkül! :D Én legalábbis nehezen, csináltam is pár hátteret (14+4) Tropical backrounds néven, aztán kívánkozott hozzá néhány elem. A Tropical elements 19 cuccost rejt (cuki és nemcuki állatok, növények, keretek), persze printelhető formában is. Spórolósoknak összecsomagolva kettőnegyvenért elérhető a DeviantScrapen: ATC series - Tropical.



Apdételek az Álomcsapat gyönyűségeivel!


Én is rittyentettem kettőt:

Rucola Designs by me - ATC series Tropical
Font: Adler


Rucola Designs by me - ATC series Tropical
Font: Jump Act

Utóbbi arról szól, hogy győzzük le a fóbiáinkat, hiszen ezek a rusnya kígyók meg skorpiók is nagyon hasznosan pl. a kínai gyógyászatban. Az AJC #4 szólt a fóbiákról, egyet megint letudtam ezzel. :)

Egy kis hip-hopos ritmo cubanot nem úsztok meg (hű, de elmennék Havannába megint!):

Megjegyzések