Pénteki piac

Csak szólok, hogy júniusban minden pénteken 30%-os a leárazás szinte mindenre a Scrapbook Elementsen!
Nagyon bágyadtak vagytok a héten gyermekeim, úgyhogy jöjjön egy kis játék! Ki szeretné megnyerni a vasárnap megjelenő készletem? Lelkesedjen itten! A téma elég nyilvánvaló. :)

Mutatok oldalt is belőle életem talán legjobb nyaralásáról.

Rucola Designs - Seashore Sentiment (coming soon!)
Fonts: Bosshole, Carrington

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
ó jaj!!! Ez annyira...lehetne, hogy én nyerjem meg?! ;) Nagyon szeretném!!!!!!!
Janka üzenete…
röhögtem egy jót, mert az hittem, az első képről, hogy az az oldalad. mondom, mennyire jó már!!! :D

csöndesen jöttem lelkesedni, mert bár nagyon szeretném, de még az előzővel sem sikerült alkotnom -- sőt, egyáltalán alkotnom sem sikerült :D

azért lelkesednék, ha lehet...
Secima üzenete…
Jöttem én is lelkesedni. :))))))
Jól jönne az ATC-hez. :)))))
Az oldalad meg szenzációs! Ahogy a vízbe tetted a fejed, az nem semmi!!!!!
szrjudit üzenete…
Annyira imádom ezt az oldalad, én már a készlettel lelkesedek, helyzeti előnyben vagyok, épp most állok neki, közben már sokadjára nézem meg az oldalad, woooooow! Többieknek jó lelkesedést!
treza üzenete…
Abszolút lelkes vagyok :D (és csak halkan jegyzem meg, úgy jártam, mint Janka...a készletet hittem oldalnak első körben - mindkettő szuper!)
erzsocica üzenete…
Húha...nyár, tengerpart, nyaralás... Bágyadtságnak semmi nyoma egyből. Én is jelentkeznék rá :-)
Margó üzenete…
Micsoda fenomenális ötlet ez a leskelődő!!! Nem könnyű nekem hangulatot csinálni a nyárhoz ... neked megint sikerült!!