Military

Na, jól elmulattam a napot ezzel a témával, mikor megláttam Paula új készletét az Army Forevert. Eredetileg teljesen mást akartam csinálni, egy vintage és a camouflage oldalt, utóbbit rejtőzködő állatokkal. Letöltöttem egy tonna háborús mindenfélét, aztán nem használtam semmit ezekből. :) Amúgy akármit csinál az ember, a fiúgyereke előbb-utóbb elkezdi a háborús-lövöldözős játékokat. Mi sose vettünk lőszerszámokat, de azt legóból is tudtak építeni. Aztán egyszercsak tele lettünk műanyagkatonákkal, terepasztalokkal, tankokkal, kapcsolódó társasjátékokkal. Úgy gondolom, ezt is ki kell élniük a gyerekeknek, szépen elmúlik, mint a többi hülyeség. Azért a másik oldalam egy háborúellenes kiáltvány lett. :)

Paula Kesselring - Army Forever, Army Forever Alpha I.,Army Stencil Alpha
Font: Top Secret

Paula Kesselring - Army Forever
Font: Day Poster Black


Van zene is, nem a legkönnyebben emészthető fajtából.

Jethro Tull: War Child


Pink Floyd: Mother


Megjegyzések

Krisz üzenete…
A lövöldözős játékokkal én is így vagyok. Mi sem tudtuk megkerülni, mert hát az óvoda... Nagyon tetszik mindkét oldal! :)
kreatívhit üzenete…
A harc valamiképpen része a mindennapoknak.Mindig van amit nem tudunk és nem akarunk elfogadni.Ezért vannak olyan csaták amiket egyszerűen meg kell vívni.Jó kis készlet.
Toni üzenete…
Fogjuk fel életre felkészítő tanfolyamnak! Én is inkább a csendes rábeszélés, mint az erőszak híve vagyok! A fiam tegnap mégis lekaratézta a nagymedvéjét! Most mit mondjak? Laposra verte a mackót! Esküszöm nem tőlem látta!
Lávoljunk! Királyságosságokat alkottál!