RusSKAja

Nagyon megörültem Dani új készletének, a Brodynak: végre más színvilág, sötét színek, rockerségek! Aztán jó nehezen csináltam oldalt, de ez az agyament banda megérdemelte. :) Külön köszi LaceE barátomnak a fotókért és a közös élményért! Kapható A SBB, SGD és SDD boltokban.

Danimoy Designs - Brody
Photo: LaceE

Megjegyzések

kreatívhit üzenete…
Nem ismertem őket de rákerestem
"Traktor" bemelegítésnek elég is volt:))
Rucola Designs üzenete…
Igazából csak koncerten élvezhetők, de ott nagyon! :D
Secima üzenete…
Ez a készlet nekem nem igazán jön be, de te egész jó kis oldalt készítettél belőle. Persze a fotó is sokat számít.
Tinci üzenete…
Hű, állat ez a készlet, én sem tudnék vele mit kezdeni, de Te jól megoldottad!
Tinci üzenete…
ja, a zene csúcs! Mondjuk, a ska-t te szeretteted meg velem!Köszi!
erzsocica üzenete…
Nagyon vagány oldal lett!