DSD és karácsony

Aki ismer, tudja, hogy a karácsonyért nem vagyok oda túlságosan, az ilyen témájú készletek pláne feladják a leckét. De hát épp ezért CT-tag az ember, nem? Legyen kihívás! Dani DSD-re készített pink és kék karácsonyi szettje - félek - még nem az utolsó ebben a témakörben. Kicsit flúgosra vettem a figurát.
Kis kitérő: közben meg igyexem észre sem venni a hírleveleket, hogy hol mit kéne akciósan megvennem a DSD-n. Tavaly egy kisebb vagyont költöttem el, most már tudatosabb vásárló vagyok. Ti még shoppingoltok ilyenkor?
Szóval a készletek: Blue Christmas és Pink Christmas a Danimoy Designs Grab Bagjében:

Danimoy Designs – Pink Christmas
Photo: Victorian Vintage Images


Danimoy Designs – Blue Christmas
Photo: Victorian Vintage Images

Megjegyzések

Secima üzenete…
Tetszenek a flúgos oldalaid. Különösen a medvés. :)
És igen, én még vásárolok. Várom a holnapot is, mert vannak, akik csak egy napig akcióznak. :)
do üzenete…
Klasszul megoldottad a feladatot! Szuper lett, különösen a medvés állat :D
Shoppingolni??? Tudnék, jaj, de nagyon tudnék...
Rucola Designs üzenete…
Imádlak, Évi! :)
kreatívhit üzenete…
Tartalmas szép hétvégét!
Kriszta (hozak) üzenete…
Vásárolnék én, de mégse :o(
Viszont az oldalaid nagyon bejönnek !
szrjudit üzenete…
Én megfogadtam, hogy most nem vásárolok, van annyi nyűgünk. Végül csak 3 készletet vettem ;) De mennyit tudnék még...

Az oldalaid nagyon szuperek, el se hinném, hogy ezekből a készletekből készülnek :D, annyira egyediek és különlegesek, mindig ámulok, bámulok a kreativitásodon!
Janka üzenete…
én most nem vettem semmit, bár nem azért, mert nem tudtam volna :D de mostanában nem nagyon jut időm, energiám a sb-ra :( úgy gondoltam, nem gyűjtögetek be mindent, mert úgysem fogok vele oldalt csinálni. egy ideje pedig azt vettem észre magamon, hogy ha sokáig áll a polcon kihasználatlanul a készlet, később sem fogok már hozzányúlni. sajna, van jópár szép készletem, amiből még semmit nem csináltam, és talán nem is fogok :(

szép hétvégét!