Hála és háttér novemberre

Azt hittem, kicsit korai még a hálaadás, de nem is én vagyok az egyetlen ezzel a témával a boltban! Tudom, nagyon amerikai, meg minden, de olyan szép ünnep. November 3. csütörtökjére esik, és arról is nevezetes, hogy a következő nap a Black Friday, amikor irgalmatlan leárazások és embertaposások vannak az államokban (pszt, a mi boltunkban is készül valami!) Ősz, sütőtök meg pulyka nálunk is van, utóbbi inkább karácsonykor és nem egészben, és az áfonya is egyre népszerűbb, én pl. imádom! Szóval ezt a téma- és színvilágot nem hagyhattam ki, íme:

A Turkey and Cranberry apható a Scrapbook Elementsnél akciósan, darabokban és egészben, de a word art csomag nem része a készletnek.
Elképesztő mennyiségű mesés oldalt kaptam az álomcsapattól, nézzétek csak meg! Pertine nyereményoldala is itt szerepel!




Az én Somás-Annamaris oldalam egy nagyon szép fotóból (manipula by the apuka) meg ilyen lett.


Még nincs vége: Giny ajándék gyorsoldalt is készített. De én is! Hiszen vége a hónapnak, itt a freebie háttérkép novemberre!

Megjegyzések

do üzenete…
Tetszik a Somás-Annamaris oldalad. Ez a manipuláció meg király! Grat Apukának!
Kriszta (hozak) üzenete…
Köszi a hátteret, ez is nagyon tetszik. :o)
Eszter(beszteri) üzenete…
Gyönyörű készlet is, az álomcsapat alkotásai is, és a te oldalad is. A fotómanipulációért meg külön oda meg vissza vagyok, éljen Apuka... :D
Pertine üzenete…
Nagyon megtisztelő, hogy a szupercsapat képei közé került most az enyém is :) Csodaszép ez a készlet, imádom!

Köszönet a háttérképért is!
MouserMo üzenete…
Thank you for your freebies. Link on your post was added to PickleMouse freebie list
kreatívhit üzenete…
Remek oldalak készültek.Az aji háttérképért pedig külön köszönet!
Secima üzenete…
Megint egy klassz készlet, amelyből szuper oldalak készültek. :)