Beszámoló helyett

Nagy munkában vagyok, mert készletet csinálok az olasz élményekből, a szavak egyelőre nem jönnek még. Viszont azért mutatok valamit: Krisssz/Lululu kihívására megdupláztam a Cinque Terre oldalamat és készítettem egy montázst a készülő készletemmel is, amit abszolút a látott színek és formák inspiráltak. Fotók leírással még itt meg itt.
Kicsit zizi lett így a dupla, de a hely is olyan, szóval azért illik hozzá. :)

Rucola Designs by IG - Carving Out Memories
Font: CK Ali's Hand


Rucola Designs by IG – Cinque Terre (coming soon!)
Font: Cry Kitty

Megjegyzések

do üzenete…
Látom, oda leszek az új készletedtől is :D Állati jó a duplád!
Secima üzenete…
Megnéztem az ismertetőket, fotókat. Azért remélem előbb-utóbb tőled is kapunk majd részletesebb beszámolót. A készleted nagyon jól néz ki és a duplád is gyönyörű. :)
LaceE üzenete…
A dupla nagyon jó, mert rajta vagy. A színes meg mert nagyon bejön ez a készlet és végre én is használom majd :D