Kicsit előreszaladtam

Mel egészen más készletet készített, mint az eddigiek, nekem nagyon bejön, imádom a színvilágát. Arra a sajnálatos tényre emlékeztet, hogy hamarosan kezdődik a suli. Szerencsére (vagy részemről inkább sajnos, mert nem bírom a meleget) még csak a nyár közepén tartunk. :) Viszont a nagyon édes iskolás elemekből sosem lehet elég! Az A+ Designs készlete Gotta Go Back néven kapható a Gotta Pixel és a ScrapbookBytes boltokban is.

A+ Designs – Gotta Go Back
Children: NeareStore – Mini Vintage Kit
a táblára én írtam :)

Megjegyzések

Secima üzenete…
Ez egy nagyon jó kis sulis oldal. Tetszik ahogy a gyerkőcök még élvezik a nyarat, de már készülnek a sulira. Szép munka!
eagleszem üzenete…
Nagyon bejön ez a retro feeling! Szuper!
pamacsdesign üzenete…
Annyira jól néz ki ezzel a kislánnyal és kisfiúval,zeniális választás volt.
LaceE üzenete…
A színei nekem is nagyon bejönnek, de az oldalad maga a csúcs :)