Állati barátok

Remélem, elvonási tüneteitek vannak, és szeretnétek látni a legújabb készletemet!?:)
Benézhettek a kulcslyukon, és két oldalt is mutatok, amelyeket Scrapbook.hu-s fotókihívásokra készítettem. Bár ezekből nem derül ki, a készlet rengeteg állatot tartalmaz.
Az első, aki kitalálja, hogy mi lett volna a kit eredeti címe, ha az amcsik nem lennének annyira háklisak a kopirájtra, az meg is nyerte! CT-tagok, légyszi ne súgjatok! :)

Kit: Rucola Designs - Jungle Friends (coming soon!)

Kit: Rucola Designs - Jungle Friends (coming soon!)

Megjegyzések

LaceE üzenete…
Én, én, én akarom megnyerni. A helyes válasz:... Ja, hogy én nem is játszhatok. Na mindegy. A készlet csúcs szuper. Pár nap és meglátjátok - addig is jó játékot Mindenkinek :)
Eszter(beszteri) üzenete…
Szuper ez a készlet! Baromi jó oldalakat csináltál belőle! :) Ez a sárga háttérpapír! Na, ettől elalélok! :) MEg a madártól is! Irigykedem arra, aki megnyeri... :)
Secima üzenete…
Nekem nagyon tetszik mindkét oldal, amit készítettél belőle. Annak különösen örülök, hogy sok állat van benne.
Nekem a találgatás nem szokott menni, azért teszek egy próbát:
Jungle Brothers
Zsu üzenete…
Nagyon szuper oldalakat készítettél és a készlet is annak ígérkezik. A tippelés nekem nagyon nem megy, pedig jó lenne megnyerni! :)
Névtelen üzenete…
Wow...a new kit...I can't wait to see it! I used Hard Feelings in a LO that I did tonite. (@ MLAS)
Osli üzenete…
Jó ötlet ez a játék! A készlet meg nagyon szupi!
Arenn üzenete…
Mivel a tippelés nekem sem megy, ezért majd menek a bótba!
Nagyon sokat sejtet az elölnézetuije! Én már-már függő leszek a készleteidtől!